وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی

فراخوان وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی ایرانیان برای مقاله و یادداشت

فراخوان وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی ایرانیان برای مقاله و یادداشت

دبیر کمیته اجرایی و مدیر وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی ایرانیان از کلیه نویسندگان و فعالان حوزه مددکاری اجتماعی ایران برای تهیه و ارسال مقالات و یادداشتهایی با محتوای موضوعی مددکاری اجتماعی دعوت کرد.
‘ جواد طلسچی یکتا ‘ روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : با توجه به نزدیک شدن ماه مارس بعنوان ماه جهانی مددکاری اجتماعی و 26 اسفند روز جهانی مددکاری اجتماعی ، وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی ایرانیان در طرحی جدید با هدف گرامیداشت ایام جهانی مددکاری اجتماعی و با مشارکت جمیع وب سایتها و پایگاههای خبری مددکاری اجتماعی کشور برای اولین بار در صدد اجرای کارزار رسانه ای جدید در فضای مجازی است .

وی موضوعات مقالات و یادداشتها درخواستی را مواردی از قبیل ، 1- مددکاران اجتماعی در پی شأن و مقام انسانها 2- جوامع با حرمت – آینده پایدار 3- احترام به عقاید و ارزشمند شمردن تفاوتها 4- حمایت از حقوق بشر برای همگان 5- هرگونه مطالب ، یادداشتها و طرح ایده ها برای روز جهانی مددکاری اجتماعی است .

وی با بیان این که مددکاران اجتماعی در پی شان و مقام انسان ها هستند اهداف این برنامه را شعارهای مندرج در پوستر روزجهانی مددکاری اجتماعی شامل احترام به عقاید ارزشمند شمردن تفاوت ها، حمایت از حقوق بشر برای همگان، جوامع با حرمت آینده پایدار، آزادسازی صداهای سرکوب شده برشمرد.

طلسچی خاطرنشان کرد : مقالات و یادداشتهای دریافتی پس از مطالعه و بررسی های مقتضی توسط تیم تخصصی وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی ایرانیان، به نام نویسندگان در کلیه وبسایتها و پایگاه های خبری مشارکت کننده منتشر خواهد شد.

وی تصریح کرد : ارسال مقالات از دهم بهمن ماه شروع و پس از بررسی و تایید از 18 بهمن ماه بتدریج در پایگاهها و سایتهای مددکاری اجتماعی منتشر و زمان پایان این کارزار رسانه ای 26 اسفند ماه روز جهانی مددکاری اجتماعی خواهد بود.

وی افزود : مقالات و یادداشتهای ارسالی فاقد فرمت خاصی بوده و حداکثر در دو صفحه A4 به انضمام تصویر نویسنده(تصویر اجباری نیست) به نشانی پست الکترونیک mearaj_manager@yahoo.com یا mearaj1357@gmail.com ارسال شود.

مددکاری اجتماعی ، رشته علمی تخصصی است که از تمام علوم برای توانمندسازی جامعه هدف خود اقدام می کند .

مددکاران اجتماعی به افراد کمک می رسانند تا از عهده مشکلات روزمره زندگی چون از دست دادن کار، مسائل مربوط به ازدواج ، طلاق ، مشکلات مربوط به انضباط فرزندان ، ترس از شکست ، نداشتن عزت نفس ، تعارض با همسایگان برآیند.

خدمات مستقیم مددکاری شامل فعالیت هایی نظیر درمان ، مشاوره آموزش ، خدمات حمایتی ، گردآوری و ارائه اطلاعات ، ارجاع یا توسعه منابع و امکانات است .

منبع: ایرنا

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا