اخبار همایشات و کنفرانسهامددکاری اجتماعی ایران

انجمن مددکاران اجتماعی غیرسیاسی و تخصصی است

سید حسن موسوی چلکدبیر علمی کنفرانس ملی مددکاری اجتماعی ایران با بیان اینکه تاریخ اجتماعی ایران مرهون تدبیر اعضای مددکاری اجتماعی است، گفت: انجمن مددکاری اجتماعی غیرسیاسی و تخصصی است. به گزارش وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی ایرانیان به نقل از فارس، سیدحسن موسوی‌چلک صبح امروز در کنفرانس ملی مددکاری اجتماعی ایران اظهار کرد: امروز توفیق شده به بهانه سومین کنفرانس مددکاری اجتماعی با موضوعی که تاکنون در کشور نسبت به آن غفلت شده یعنی امور اجتماعی گردهم آییم و با تعامل با فرهیختگان و دست‌اندرکاران این موضوع مشکلات پیش رو این حوزه را برطرف کنیم. دبیر علمی کنفرانس ملی مددکاری اجتماعی ایران افزود: تغییر برنامه پنجم امکانپذیر نبوده ولی برنامه ششم پیش روست و ما با یک حوزه اجتماعی بسیار بیمار که نگران آن هستیم مواجهیم که البته ناامید نیستیم و سعی می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم. وی با بیان اینکه تاریخ اجتماعی ایران مرهون تدبیر اعضای مددکاری اجتماعی است، گفت: انجمن مددکاری اجتماعی غیرسیاسی و تخصصی است.

موسوی‌چلک خاطرنشان کرد: سعی داریم تا نگاه سیاسی امنیتی را از حوزه اجتماعی بردارییم که در این راستا دو برنامه توسعه را اجرا کرده‌ایم.

دبیر علمی کنفرانس ملی مددکاری اجتماعی ایران تصریح کرد: ما اینجا جمع شده‌ایم تا یک چیز بگوییم و آن هم این است که اگر در امور اجتماعی تدبیر نکنیم امنیت اجتماعی ما تهدید می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر برنامه ششم مشابه برنامه پنجم باشد باید عطایش را به لقایش بخشید و نباید امور اجتماعی را در برنامه ششم با دید سیاسی دید و بهره‌برداری سیاسی از آن کرد.

موسوی‌چلک افزود: در حال حاضر وضعیت اجتماعی ما نگران کننده است و در این راستا با برگزاری این کنفرانس 30 محور را مشخص کرده‌ایم که افراد متخصص و صاحب نظر در حوزه اجتماعی در ارتباط با آن سخنرانی می‌کنند، همچنین کمیته‌هایی را تشکیل داده‌ایم.

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا