اخبار استانها

برگزاری اولین جشنواره بژی کرمانشاه با حضور نماینده انجمن مددکاران اجتماعی

جواهریعصردیروز با حضور مهندس فضل اله رنجبر (فرماندار کرمانشاه) و حسین رضا زاده بازارچه خیریه (اولین جشنواره بژی) که به همت موسسه خیریه مهر آیینان مهر در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان کرمانشاه افتتاح گردید. در این مراسم که با استقبال و مشارکت بیش از 10000 نفر از مردم روزه دار و مومن کرمانشاه همراه شد برنامه متنوع و مفرحی نیز برگزارگردید.
ماندانا جواهری مسئول انجمن مددکاران اجتماعی استان کرمانشاه به پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران گفت : برگزاری چنین مراسمی با این گستردگی و اقبال عمومی نشان ازهمراهی روز افزون و ظرفیتهای بالای سازمانهای مردم نهاد درنقش آفرینی های اجتماعی دارد.
جواهری در ادامه ضمن تقدیر از مسئولین موسسه خیریه مهر آیینان در برگزاری این جشنواره بی نظیر اظهار امیدواری کرد استمرار در برگزاری چنین فعالیتهای موجب توسعه بیش از پیش مشارکت های اجتماعی باشد.
مسئول انجمن مددکاران اجتماعی استان کرمانشاه افزود : با بازدیدی که در معیت مسئولین و برگزارکنندگان از غرفه های نمایشگاه داشتیم آنچه واقعا مورد توجه و بود تنوع و تعدد خدمات وکالاهای ارایه شده بود که در نوع خود بسیار کم نظیر و شایان توجه است . در واقع جشنواره زنده باد مهربانی هم از این حیث ( تنوع و تعدد غرفه ها ) موفقیت خاصی را به دست آورده است هم چنین فعالیت و حضورتوانخواهان مرکز هاجر نیز ستودنی و تحسین برانگیز بود. چرا که این غرفه خود بیمارانی بودند که به یاری بیماران دیگر بازارچه خیریه برپا کرده بودند واین واقعا برای همه بازدیدکنندگان ستودنی وجالب توجه بود.

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا