مددکاری اجتماعی ایران

آشنایی با وبسایت تخصصی مددکاری اجتماعی ۲۰۱۵

2015وبسایت تخصصی مددکاری اجتماعی ۲۰۱۵ در ابتدای امر تحت عنوان مددکاری اجتماعی و با دامنه مددکاری اجتماعی ۲۰۱۲ از سال ۱۳۹۰ و با همت دکتر محمدرضا ایروانی شروع به فعالیت کرد.
مدیریت داخلی این وبسایت تخصصی از همان ابتدای شروع به فعالیت طی حکمی شش ماهه به جواد طلسچی یکتا واگذار شد که پس از آن به دفعات مشخص تکرار و تمدید گردید.
قابل به ذکر است در بهار سال ۹۵ بدلایلی عنوان سایت از ۲۰۱۲ به ۲۰۱۵ تغییر یافت و هم اکنون تحت عنوان وبسایت تخصصی مددکاری اجتماعی ۲۰۱۵ و با فعالیت در حوزه های مختلف تخصصی، با برخورداری از تیم تخصصی توانمند در حوزه های مختلف مددکاری اجتماعی و با پشتیبانی امنیتی از سوی وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی ایران، دور جدیدی از فعالیتهای این پایگاه خوش سابقه حوزه مددکاری اجتماعی ایران رقم خورده است.
شایان ذکر است اخبار و اطلاعات این وبسایت همزمان با خبرگزاریهای معتبر (بوسیله رباتهای طراحی شده اختصاصی این پایگاه) و بدون کمترین وقفه زمانی بازنشر می گردند و به موازات رصدگری اخبار اجتماعی و تخصصی، یادداشتها و مقالات تخصصی توسط مددکاران اجتماعی شاخص از سراسر کشور تأمین و تولید محتوای اختصاصی این وبسایت محقق می گردد.

منبع: وبسایت تخصصی مددکاری اجتماعی ۲۰۱۵

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا