کارزار رسانه ای مددکاران اجتماعیمددکاری اجتماعی ایران

کارزار رسانه ای نمایشی بزرگ از اتحاد و همدلی مددکاران اجتماعی

S22-Copy2

یکی از مقولاتی که جامعه مددکاران اجتماعی، همواره با آن دست به گریبان بوده است عدم اتحاد و همدلی برخی از علما و اصحاب مددکاری اجتماعی در موضوعات و مسائل مختلف این حرفه است و قطعاً تبعات منفی این واگرایی را می توان در نارسایی های موجود در رشد و توسعه این حرفه در عرصه های مختلف به وضوح احساس نمود. یکی از ویژگیهای ممتاز کارزار بزرگ و رسانه ای مددکاری اجتماعی تلاش برای تقویت بعد همگرایی و وحدت شرکت کنندگان و تمرین اتحاد و همدلی بود. شرکت کنندگان در این کارزار به رغم اختلافات سلیقه ای و فکری، در زمینه اهداف اعلام شده روز جهانی مددکاری اجتماعی با محوریت شعار حرمت مقام و ارزش انسانی در قالب یادداشت و مقالات به بیان دیدگاههای خود پرداختند و  ضمن تلفیق تجارب و تئوریهای حرفه و تولید علم ، تمرین اتحاد و همدلی را به نمایش گذاشتند.

از دستاوردهای مهم دیگر این کارزار حرکت روبه جلو در جهت معرفی حرفه به جامعه است. اعتقاد داریم  یکی از مشکلات عمده  حرفه مددکاری اجتماعی  ایران، در درجه اول عدم شناخت است نه بیکاری و مسائل دیگر. تا شناخت معقول و خوبی از این حرفه برای جامعه و مدیران وجود نداشته باشد بیکاری و عدم اشتغال مددکاران کماکان وجود خواهد داشت. پس بایستی از کوچکترین  فرصتها،  بیشترین استفاده را در جهت معرفی حرفه استفاده نماییم.

جا دارد از تلاشهای بی وقفه جناب آقای جواد طلسچی یکتا مددکار اجتماعی سخت کوش و دبیر کارزار رسانه ای مددکاری اجتماعی تقدیر و سپاسگزاری بعمل بیاوریم .ایشان علاوه بر اینکه در اجرا و مدیریت این کارزار نقش اساسی را ایفاء نمودند، با طراحی و مدیریت دهها وبگاه مجازی مددکاری در چند سال گذاشته، تحول بزرگی را در ارتقاء رسانه ای این حرفه مظلوم در فضای مجازی به وجود آورده اند.

منبع: وبسایت تخصصی مددکاران اجتماعی

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا