معرفی مددکاران اجتماعیوبسایت رسمی مددکاران اجتماعی

قدردانی از مسوول خدمات گرافیکی و تبلیغاتی وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی

به حمد الهی و با همت و تلاش صادقانه تیم تخصصی وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی ایران طی سالهای اخیر، امروز صدها نفر بطور روزانه از این پایگاه اطلاع رسانی و سایر مراکز مجازیِ تحت نظارت ما در شبکه های اجتماعی بازدید می کنند. مخاطبین ما، بازدیدکنندگانِ پایگاههای ما طی زمان به یک شناخت دقیق از ما رسیده اند و به مرور، همراهی شان از حالت صرفِ رصدِ اخبار و اطلاعات، به همکاری مستقیم تبدیل شده است. آنها دیگر صرفاً مخاطبینِ عامِ وبسایتهای ما نیستند، آن کاربرانِ جویای اخبارِ دیروزِ این پایگاه، صاحبانِ واقعیِ امروزِ این رسانه پرقدرت مجازی حوزه مددکاری اجتماعی ایران شده اند. ما برای امتداد فعالیتها و استمرار یافتن حیات پایگاههای مجازی مان به صاحبان آن افزودیم، تا تحت هیچ شرایطی، کمترین وقفه در طی شدن مسیرِ از پیش طراحی شده مان صورت نگیرد.

امروز قصد داریم یک معرفی کوتاه و قدردانی بسیار کوچک از متفکرِ کارهای گرافیکی و بنرهای تبلیغاتی وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی ایران که طی دو سال اخیر زحمات بی شائبه ای را در کمال بی ادعایی و گمنامی، بدون هیچگونه چشمداشت مادی و معنوی و صرفاً با عشق غیرقابل توصیف به مددکاری اجتماعی کشیده اند داشته باشیم.

بدینوسیله از جناب آقای محمد چیری، کارشناس خدمات اجتماعی کمیته امداد استان فارس، به جهت کلیه خدمات ارائه شده از سوی ایشان به وبسایت رسمی مددکاران اجتماعی ایران و پایگاههای تحت نظارت تشکر و قدردانی بعمل می آید.

امید آنکه بیش از گذشته و متناسب با اوضاع و شرایط در پیش رو، آگاه و بصیر، آماده و عمل گرا باشیم.

تعدادی از خدمات ارائه شده از سوی ایشان به ما (در حوزه طراحی و گرافیکی) نمایه می گردد:

Application

photo_2015-12-28_20-17-34

paygah

صیانت

photo_2016-03-01_16-18-48

2016-07-07_23-14-14

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا