مددکاری اجتماعی ایران

اعلام آمادگی جهت رونمایی از نظریه ضربآهنگ طلاق

جناب آقای دکتر محسنی بندپی

سلام علیکم

قریب به پنج سال از فعالیت این جانب در حوزه طلاق در استان البرز می گذرد : 4000 ساعت مشاوره مستقیم وجدی با 800 مورد مراجعین طلاق . برایند این تلاش ارائه اولین نظریه طلاق در کشور با عنوان :  نظریه نمودار ضرباهنگ طلاق در مددکاری اجتماعی به صورت گریز زن و شهر از میدان فکری یکدیگر بود.

اکنون این نظریه کاربردی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و از طرفی قرار است در مهر ماه از سوی کرسی نظریه پردازی دانشگاه علامه طباطبایی با شرکت نماینده یونسکو طرح و معرفی گردد. نیز از سوی همایش بین المللی مددکاران اجتماعی کره جنوبی در سال 2016 دعوت به ارائه شده است و همینطور از سوی دانشگاه گناباد جهت اجرای کارگاه آموزشی دعوت بعمل آمده است ، آماده رونمایی و آموزش و اجرایی شدن در مراکز و سازمانهای مربوطه می باشد.

جنابعالی بهتر از هر کسی در جریان معضلات طلاق در کشور می باشید. چنانچه عزمی برای کنترل و پیشگیری و رویارویی علمی با این معضل در کشور وجود دارد ضمن اعلام آمادگی برای اجرایی کردن طرح رویارویی با طلاق تقاضا دارم در فضا و مراسمی متناسب با ارزش کار این نظریه رونمایی و سپس به مراکز و نهادهای ذیربط جهت همکاری ارجاع گردد.

آموزش 15 ساعته این نظریه به متخصصین و کارشناسان امر طلاق و ازدواج می تواند تاثیرات خارق العاده ای را بر این آسیب اجتماعی بگذارد. آنچه وظیفه من بعنوان یک کارشناس بوده است و می باشد تحقق یافته و اینک وظیفه مدیرانی است تا نهادینه شدن آنرا میسر سازند که نجات یک خانواده هم به تنهایی کاری است شگرف.

 پیشاپیش از عنایت شما سپاسگزارم.

احمدعلی جبارزاده  مددکار اجتماعی

  تیرماه 94

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا