خانه تاب آوری ایرانیان 10 ساله شد

گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس خانه تاب آوری ایرانیان

خانه تاب آوری ایرانیان 10 ساله شد: فرا رسیدن دهمین سال از تأسیس پایگاه اینترنتی تاب آوری (موسوم به خانه تاب آوری ایرانیان) در رسانه مددکاری اجتماعی ایران را به همه عوامل و دست اندرکاران، نویسندگان و مخاطبین خوب این پایگاه اینترنتیِ مستقر در پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران تبریک و تهنیت می گوییم.

خانه تاب آوری ایرانیان 10 ساله شد

گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس خانه تاب آوری ایرانیان

امروز سیزهمین سال از آغاز فعالیت سایت تاب آوری در رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان می باشد. رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان با افتخار بیش از سیزده سال است که در این عرصه علمی پژوهشی فعالیت دارد و در تلاش است با بهره گیری هرچه بیشتر از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه مددکاری اجتماعی کشور در این مسیر گامهای مفیدتر و اساسی تری بردارد.

وبسایت مددکاری اجتماعی ایرانیان تا این لحظه از هیچ گونه تلاشی در جهت ارتقاء سطح آگاهی های عمومی نسبت به موضوع تاب آوری فروگذار ننموده است و در ادامه این مسیر در تلاش است با طراحی برنامه های متنوع دیگری که تاکنون از آنها رونمایی نکرده است برگ زرین دیگری از توانمندی های رسانه ای خود را به منصه ظهور رساند.

در پایان از تلاشهای بی وقفه کلیه محققین، مترجمین، نویسندگان و همکاران رسانه ای در بخش سایت تاب آوری رسانه ایرانیان (خانه تاب آوری ایرانیان) به جهت کلیه فعالیتها و آثار ارزشمند و ماندگارشان تشکر و قدردانی به عمل می آید.

خانه تاب آوری ایرانیان
گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس خانه تاب آوری ایرانیان
مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا