کتاب سومین کارزار رسانه ای مددکاران اجتماعی ایران منتشر شد

کتاب سومین کارزار رسانه ای مددکاران اجتماعی ایران که با موضوعیت ضرورت حمایت اجتماعی از معتادین بهبودیافته (تابستان و پاییز 94) اجرا گردید، به دو زبان فارسی و انگلیسی و در دو بخش مجزا بزودی منتشر می گردد و همچون کتاب دومین کارزار در این پایگاه اطلاع رسانی بصورت کتاب الکترونیکی ارائه شده است.

کتاب سومین کارزار رسانه ای مددکاران

قابل به ذکر است در سومین کارزار رسانه ای مددکاران اجتماعی، شرکت کنندگان با ارائه یادداشتها و مقالات تخصصی به ابعاد مختلف ضرورت درمان اجتماعی بیماران اعتیاد و همچنین حمایت های اجتماعی مورد نیاز در فرایند توانمندسازی بهبودیافتگان پرداختند.

ماهیت فعالیتهای رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان

فعالیتهای رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان با حالت انتشار همزمان مطالب در وبسایت و اشتراک گذاری لینک مطالب در شبکه های اجتماعی ادامه داشت تا اینکه پس از کامل شدن یک فرایند آسیب شناسی توسط این رسانه، اولین تحرک رسانه ای این مجموعه نوپا با مشارکت نویسندگانی خوشنام و علاقمند به بوجود آمدنِ تحولات مثبت در حوزه مددکاری اجتماعی ایران مبتنی بر “ضرورت بکارگیری مددکاران اجتماعی متخصص در جایگاههای مددکاری اجتماعی نهادها و سازمانهای دارای این ردیف شغلی” رقم خورد.

تا اینکه در یک رخداد مهم تاریخی در حوزه مددکاری اجتماعی کشور تحت عنوان «کارزار رسانه ای مددکاران اجتماعی ایران به مناسبت ماه جهانی مددکاری اجتماعی سال ۲۰۱۵» فصل جدیدی از تحرکات جامعه مددکاران اجتماعی ایران آغاز شد که تا قبل از وقوع این رویداد اجتماعی بی سابقه بوده است. قابل به ذکر است بلافاصله پس از اجرای اولین کارزار رسانه ای مددکاران اجتماعی، تولید محتوای رسانه ای صورت گرفته در رویداد مذکور، براساس یک ایده در قالب کتاب، چاپ و منتشر گردید و در کتابخانه ملی ایران نیز ثبت شد.

نکتهٔ حائز اهمیت این اتفاق این بود که دقیقاً بر اساس همین تجربه، ایدهٔ حفظ و نشر آثار و دیدگاههای انتشاریافتهٔ مددکاران اجتماعی کشور از طریق پایگاه اینترنتی مددکاری اجتماعی ایرانیان در قالب چاپ و انتشار سالانه کتاب شکل گرفت تا امروز که تنها رسانهٖ مددکاری اجتماعی کشور، منطقه و شاید دنیا باشیم که مطالب اختصاصی آن سالانه کتاب می شود.

در واقع هدف اصلی از این تصمیم حفظ و نشر آثار و دیدگاههای جامعه مددکاران اجتماعی کشور در دایره زمانی مربوطه بوده که تا همین لحظه امتداد داشته است.

جهت دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا